Hogyan legyek hatékony munkaerő?

A multitasking őrületét manapság elég nehéz mind a munkában, mind a magánéletben kikerülni. Azonban a hatékonyságot ez a fajta munkavégzés igen csak gátolja és estére te is azt érzed, hogy azt sem tudod hol áll a fejed. A gyorsaság, pontosság és több feladat egy időben történő magas minőségben való végrehajtása igen csak megterhelő hosszú távon és nem is mindenki képes erre. Lehet, hogy azt gondolod, te kiválóan multitaskingolsz, de állj meg egy kicsit és próbáld ki a következő tippeket, akkor is, ha csak egy kis elmaradásod van a munkában és akkor is, ha már rád szakad a ház, annyi a feladat.

too_much_work.jpg

  1. Ne idegeskedj, higgadj le, gondolkodj tiszta fejjel!
  2. Tekintsd át a naptáradat, nézd meg milyen feladatok várnak rád aznapra és a hétre előre!
  3. Rangsorold a feladataidat!
  4. Állíts fel határidőket!
  5. Oszd meg a feladatokat a kollégáiddal, ha szükségét érzed!
  6. Az apróbb feladatokat intézd el gyorsan, de törekedj a minőségre!
  7. Fókuszálj arra a feladatra, amit végzel és mással addig ne foglalkozz!
  8. Ne hagyd, hogy apróságokkal szakítsanak félbe!
  9. Tarts szünetet a feladatok között és pihenéssel töltsd ezt az időt!
  10. Ne internetezz feladatvégzésed során!
  11. Motiváljon a célhoz vezető út is, ne csak az eredmény!
  12. Ha megteheted, akkor halassz el 1-2 kevésbé fontos meetinget és foglalkozz a határidős feladatoddal!

Oszd meg a cikket, a témával kapcsolatban kommentelj itt vagy a Facebookon, vagy írj a dolgozzmagadon@gmail.com címre! A sértő vélemények moderálásra kerülnek.

A cikkek és tartalmak teljes mértékben a szerző saját tulajdonát képezik. Átvenni csak a szerző engedélyével és megjelölésével lehet. Fotók: Google

d94b4401-c04c-4304-a5d2-1e4fa8a2017f.jpg