A hatékonyan felépített meeting 6 ismérve

A rendszeres egyéni vagy csoportos meeting az egyik leghatékonyabb eszköz, amit egy vezető használhat. Megvédi magát a sok apró kérdéstől, ami egész nap záporozna az irányába. De nem csak ez az egy előnye akad. Csökken a stressz a munkavállalók között, mert tudják, hogy meg lesznek hallgatva és van kitől segítséget is kérni. A vezetőnek pedig egyszerűbb nyomon követni a teljesítményt, visszajelzést adhat a munkavállalónak a teljesítményéről és kisebb korrekciókat is előirányozhat. Az sem elhanyagolható, hogy akár 30%-kal is nőhet egy vállalat dolgozóinak hatékonysága, ha rendszeresen, ugyanabban az időben tartanak megbeszéléseket. Nem érdemes késni, lemondani vagy agyban nem jelen lenni, mert akkor szinte felesleges az egész.

meeting.jpg

Vezetőként a következő 6 lábra építsd fel a megbeszéléseket:

  • Cél: Mielőtt megszervezed és meghívod a résztevőket, tedd fel magadnak a következő kérdéseket: Miért van erre a meetingre szükség? Milyen eredményt vársz el?
  • Idő: Gondolnod kell arra, hogy milyen hosszú legyen, illetve tartsd be a pontos kezdési és zárási időpontot is!
  • Ütemterv: Legyenek meg a témakörök, amiket mindenképpen át szeretnél beszélni! Ne legyen túl sok, egymástól nagyon eltérő téma egyszerre!
  • Előkészület: Szedd össze a gondolataidat lépésről-lépésre! Így építsd fel a mondanivalódat.
  • Fókusz: A megbeszélés alatt ne térj el a valódi céltól!
  • Következetesség: Gondoskodj arról, hogy ezek a pontok mind megvalósuljanak!

 kupon.jpg
Ajándékozz hatékony segítséget Karácsonyra!
További információ itt.

Köszönöm, hogy elolvastad a cikket, várlak vissza a jövőben is! 
Sikeres karrierépítést kívánok!

 

Somlyai-Sipos Szilvia
HR- és karrier – tanácsadó
Life & Business Coach
dolgozzmagadon.hu 
dolgozzmagadon.blog.hu 

 

dolgozz_magadon_finalbiglogo_1.jpg